Понеділок, 20.05.2024, 01:59
Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Мої файли

Природа-наш спільний дім (проект)
[ Викачати з сервера (1.25 Mb) ] 01.02.2015, 15:45

ПРОЕКТ

 «Природа – наш  спільний дім»

Автор: вчитель початкових класів Новолуганської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Чуприна Наталя Миколаївна

Категорія проекту: виховання екологічної культури.

Контингент: учні 1 – 4 класів.                            

Світ, що оточує дитину, -

це передусім світ природи з безмежним багатством явищ,

з невичерпною красою. Тут, у природі,

вічне джерело дитячого розуму.

Василь Сухомлинський

 

Цілі і завдання проекту:

збагачувати знання дітей про тваринний і рослинний світ, розвивати екологічні уявлення, знання про цінність природи і правилах поведінки в ній. Формувати уміння різноманітної діяльності в природі. Накопичувати у дітей емоційний позитивний досвід спілкування з природою. Учити проводити власні дослідження у світі природи, узагальнювати накопичений досвід. Змінити ставлення молодших школярів до ПК, сприйняття його як універсального інструмента для роботи в будь-якій області людської діяльності, а не лише як засіб для гри.

Ідея проекту:

  задіяти всі передумови для системного екологічного виховання молодших школярів,

ефективно використовуючи цифрові технології.

Навчально – методичні матеріали:

  • Інформаційні джерела (енциклопедії, науково – пізнавальна література);

  • Програмні засоби, зокрема „Природознавство для самих маленьких", „Астрономія для самих маленьких", „Географія для самих маленьких", „Цікава хімія", „Фізика для самих маленьких" від „Берг Саунд" (Rір Galkа); „Дитяча колекція - Видатні митці світу", „Земля та Всесвіт", „Рослини нашої планети" (Наш Формат); „Маленький астроном", „Природа й людина", „Питання про тварин", „Світ природи. Цікаві матеріали про навколишнє середовище" (Новий Диск) тощо.

  • Мультимедійні підручники.

    Ключові слова:  екологія, світогляд, захист, природа, мультимедіа, веб – сайт, Інтернет.

Етапи і терміни реалізації програми:

1 етап – «Аналітико-подготовчий» 01.09.2012г. – 30.11.2012г.

  • Проведення діагностики

  • < >кскурсії в природу.

    Збір природного матеріалу.

  • Класні години.

  • < >кологічні практикуми.

    Батьківські збори з застосуванням цифрових технологій.

    2 етап – «Діяльнісний»    01.11.2012г. – 30.03.2015г.

  • Пошук і збір інформації.

  • Проведення уроків-презентацій з використанням звукового й відео супроводу й ефектів анімації.

  • Пошук потрібних сайтів, скачування знайденої інформації на електронні носії, роздрук матеріалів для подальшої роботи;

  • Проектні роботи дітей.

  • Конкурс виробів з природного матеріалу.

  • Пошук в мережі Інтернет відповідей на тематичні питання.

  • Пошук однолітків, які живуть в інших місцях для листування за допомогою електронної пошти, обміну інформацією.

  • Підготовка «екскурсоводів» віртуального музею.

    3 етап – «Завершальний»  01.04.2015г. – 14.05.2015г.

  • Проведення моніторингу: зміна міжособових відносин, рівеньекологічних знань учнів,  сформованість дослідницьких умінь.

  • Створення звітів у вигляді презентації, ілюстрування малюнками.

  • Створення фотоальбому.

  • Екскурсії до віртуального музею;

  • Узагальнення і систематизація досвіду реалізації проекту.

  • Заохочення учасників проекту.

  • Підведення підсумків в організації ділової співпраці з соціальними партнерами.

  • Випуск шкільної газети, буклетів, листівокза підсумками реалізації проекту.

  • Створення відеотеки «Природа – наш дім».

     

    Критерії ефективності реалізації проекту:

    Зміна ставлення до ПК, сприйняття його як універсального інструменту  для роботи в будь-якій області людської діяльності, а не лише як засіб для гри.

    Оволодіння учнями дослідницьких умінь: виявлення проблеми, висунення гіпотези, проведення дослідів і експериментів, систематизація і узагальнення отриманих результатів.

    Оволодіння  дизайнерськими прийомами візуалізації навчального матеріалу.

    Позитивна динаміка включення учнів в соціально-значущу діяльність по охороні навколишнього середовища.

    Уміння учнів вибирати необхідну інформацію, обробляти і структурувати її, використовуючи різні джерела, у тому числі і  мережу Інтернет.

    Презентація результатів своєї діяльності з використанням інформаційних технологій.

    Значне підвищення рівня використання наочності на уроці завдяки цифровим технологіям.

    Зростання продуктивності уроку  завдяки цифровим технологіям.

    Детальне пояснення матеріалу або розгляд базових питань теми залежно від підготовленості учнів; коригування темпу й об'єму навчального матеріалу  завдяки цифровим технологіям.

     

    Після завершення проекту  учні  зможуть:

     

     

  • мати уявлення про цінність природи для життя лю­дей, залежність життя людей від стану навколиш­нього середовища, про охорону об'єктів неживої і живої природи;

  • знати про значення Червоної книги і заповідних територій для охорони природи.

     

  • працювати з різними джерелами інформації;

  • обробляти отриману інформацію, тобто оволодіють

                навичками функціональної грамотності ;

  • працювати в групах;

  • передбачати наслідки своєї поведінки в природі.

     

     

     

     

Категорія: Мої файли | Додав: Чуна
Переглядів: 832 | Завантажень: 16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: